21 mars 2007

Buss

Jag tillhör dem som brukar sätta mig ganska långt bak i bussen. Inte längst bak men inte framme heller. Idag när jag skulle åka hem från jobbet var det så smockat med folk att jag var tvungen att sätta mig där framme. Ni vet innan dörren där man går ut, där det är en glasvägg eller vad det är( lägg märke till att det här är en sån där lång buss inte en sån som kör runt inne e stan). Så jag satte mig i alla fall där och upptäckte att det var riktigt nice. Mer utrymme för benen och man ser mer ut. Det var visserligen kolsvart men ändå. Det var mer rymd. ingen som fällde ner sätet framför och inga hysteriskt fnittrande småtjejer. Skönt. Det kommer att bli mer av sånt. Jag känner mig otroligt gammal och vuxen nu när det här är sagt. Vuxen. Jag? hmm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag är oxå tant, där brukar jag oxå sätta mig =)

freestyle sa...

Det är bara ett problem. Det är alltid upptaget där. Av nån tant :)