10 juni 2007

O det var henne o denne o uppe o nere i Idas Park
























Min vän Malin tog examen i Tisdags. Hon är nu Biokemist. Eller hon läste biokemi, jag vet inte vad yrkestiteln heter, det som man blir. Det skulle ju såklart firas och så varmt som det var igår så gick det ju inte att vara inne. Nej vi begav oss till parken mitt emot kollektivet. Och med oss tog vi boulespelet som Jenny har fått av sin chef. Varför ger man bort ett sånt? Det var otroligt härligt roligt varmt och göttit! Jag var inte in charge över kameran hela kvällen. Vissa outfitsbilder togs. Acnejeans och blus från SanTrope? Frillan från Falconcrest. Give me labba labba and I put your pants on fire. Blev både besök på Bongo, lite snabb dans på O larrys och en kvick visit på confession med pallmontering. Kvällen avslutades på velvet med tanterna och gubbarna och en kille som hela tiden sa att han hade gjort bort sig. Han ville inte säga vad. Något pinsamt kanske. Synd för dig sa jag då. Nu ska jag göra tacos. mm ska bli gott. Ship ship

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. Fan va otippat att Malin skulle bli biokemist...

freestyle sa...

Who are you? Bara undrar