27 juni 2007

Utflykt

Jag har ju semester och det bara regnar hela tiden. Det är ju klassiskt. Men vad gör man inte då. Jo. Man åker till Linkeboda (Linköping) på uyflykt. Jag, Fritz och Madde tog Astan upp och besökte bla Gamla Linköping och Cloettas Chokladbod. Jag log inombords. Och sen ner till centrum där vi shoppa loss lite. Eller jag. Madde köpte faktiskt ett par jeans också.
Te, choklad, turkisk peppar, en kjol och ett linne blev det.


Jag tycker om att åka upp till Linköping. Man blir trött på Jönköping ibland. Bra med ombyte. Och så är det ganska mysiga gator i Linköping.


Nu är jag trött. Ska nog ta en lång varm dusch och sen krypa ner i soffan. Är det något bra på Tv ikväll? Kanske en film på tv4 som de har visat femton gånger innan.






Teet (hur stavar man det?) hette Svingott. Vi får väl se. Det luktade gott i alla fall.

Inga kommentarer: