06 maj 2007

Happy birthday to you!

Igår var min födelsedag. Eller nu eller inte. Blev jätte överraskad när alla mina bästa vännar stod bakom knuten med rungande SURPRISE!!! Anade inget! Men min "tråkiga" pojkvän hade tydligen full koll på hela baletten och de var därför han inte ville åka till Könjöping eller köpa 2000st öl...

överrsaskad blev jag och fick en jätte bra kväll. nu sitter jag här med kebabtallrik FRÅN TG och nöjd min och två katter springandes och sniffandes omkring. lite lullig. nu ska jag äta.

Jag vill tackla all mina kära vänner och ni vet vilka ni är som kom ihåg mig i år och ett stort tack till min tjusiga kille som har så starka lår...!

kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag önskade att jag kunde varit hemma och firat dig me:( Bra att kvällen blev lyckad. Ha de så gott! Pussar å Kramar //frida

Anonym sa...

Haha, ska du TACKLA oss?? haha, antar att tangenterna var lite svåra att pricka där framåt natten =) Kul att du hade en bra kväll! Kramar

freestyle sa...

Frida: Ja jag saknade dig gumman. Men vi får ta och festa loss när du kommer hem nästa gång.
Jennie: Ja det var lite lurigt när vi kom hem :)