29 maj 2007

Bänkar

Ja jag är insnöad när det kommer till möbler. Det blir oftast IKEA i långa loppet. Man kollar på andra ställen men man känner sig oftas nöjdast när man handlat på IKEA. Det är samma sak med HM. Fast det förmodligen är sämst kvalitet (i och fö sig inte sämre än jysk där möblerna är trasiga när man får dem) men det är väl smålänningen i mig som känner sig nöjd. Tv bänkar är något som jag aldrig hittar snygga på andra ställen än IKEA. Den vi har idag håller på att ramla ihop så det är något som bör införskaffas. Så någon utav de här blir det nog.

Det är ju bra att ha luckor som håller dammet borta. Men den utan är snyggast. Varför är snyggast alltid opraktiskt?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dom var riktigt snygga båda två! De värsta är att männen, iaf min, samlar på diverse spelkonsoler, boxrar och andra grejer som måste ha en massa plats i tv-bänken =)

freestyle sa...

Ja det blir ju så. Då är det ju bäst med en med luckor som man kan dölja dem med.

Anonym sa...

Ja, verkligen! Tobbe har samlat på sig hela 5 maskiner här hemma och jag en så vi lär nog få hålla oss till vår stora tv-bänk =)