02 maj 2007

Mera basket

Hade glömt bort hur roligt det är att spela basket. Eller vi spelade 21 som man gjorde i skolan. Det är kul att bara skjuta med en boll. Lång som jag är drabbas jag alltid av prestationsångest när jag ska spela basket. Jag tror att alla tror att lång=bra på basket. Men det är inte riktigt fallet. Visst du har närmre till korgen men sen handlar det ju mycket om hur du använder din långhet. Jag använde den inte så bra i början. Mot slutet gick det bättre. Handlar kanske om ringrostighet. La till och med i en boll med en hand medans jag beskrev vägen dit i telefonen. Med stolta 11 poäng gick jag därifrån. Nästa gång ska jag vinna.

Här ska det ställas upp i led. Kortast börjar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vart är det ni spelat någonstan? Kramis

freestyle sa...

telavidskolan eller något sådant heter den. Den ligger nedanför tändsticksområdet om du fortsätter den vägen längs vättern en liten bit. Nedre Bymarken typ. Du får va med nån gång =)

Anonym sa...

Haha, ja jag är ju grym på att kasta boll ;-)

Anonym sa...

Standing on the corner, just me an Yoko Ono we was waiting for the ball to land...